مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-21سياسي

سردار «ایرلو مهاجری» تمام عمر خود را وقف خدمت به جبهه مقاومت کرد


سردار شهید حاج «حسن ایرلو مهاجری» تمام عمر با برکت خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

- فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سردار شهید حاج حسن ایرلو مهاجری تمام عمر با برکت خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی شهادت سردار و سفیر ایران در یمن شهید حاج حسن ایرلو، سردار حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت این مهاجر فی سبیل الله را به خانواده او تسلیت گفت.

متن پیام او به این شرح است: بسم اللّه الرحّمن الرحّیم مِن المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا خانواده محترم و معزز سردار شهید حاج حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن سلامٌ علیکم بِما صَبرتُم فَنِعم عُقبی الدّار شهادت سردار سرافراز و جانباز دفاع مقدّس و سفیر انقلابی حاج حسن ایرلو (رضوان الله علیه)، همه ما را متأثر و اندوهگین نمود.

آن مجاهد سرافراز و مهاجر فی سبیل اللّه، تمام عمر با برکت خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

خدمات پر افتخار ایشان در طول سال های گذشته برگ زرّینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و به خصوص در سال های اخیر که به عنوان سفیر و خدمتگذار در خدمت مردم مظلوم و مجاهد یمن بود و تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار «ایرلو مهاجری» تمام عمر خود را وقف خدمت به جبهه مقاومت کرد

سردار «ایرلو مهاجری» تمام عمر خود را وقف خدمت به جبهه مقاومت کرد