مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-21بين الملل

نخستین فضانورد روس با دراگون به ایستگاه فضایی می رود


آنا کیکینا فضانورد زن روس حاضر در ماموریت کرو-5 (Crew-5) خواهد بود که توسط شرکت اسپیس ایکس برای ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی انجام خواهد شد و وی اولین فضانورد روس خواهد بود که با کپسول آمریکایی کرو دراگون به فضا می رود.

- نخستین فضانورد روس با "دراگون" به ایستگاه فضایی می رود "آنا کیکینا" فضانورد زن روس حاضر در ماموریت "کرو-5"(Crew-5) خواهد بود که توسط شرکت "اسپیس ایکس" برای ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی انجام خواهد شد و وی اولین فضانورد روس خواهد بود که با کپسول آمریکایی "کرو دراگون" به فضا می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، مقامات ناسا روز گذشته تایید کردند که ناسا و آژانس فضایی روسیه(روسکاسموس) در حال نهایی کردن توافقنامه برای پرتاب اولین فضانورد روس با فضاپیمای کرو دراگون متعلق به شرکت اسپیس ایکس هستند.

جوئل مونتالبانو مدیر برنامه ایستگاه فضایی بین المللی از ناسا به خبرنگاران گفت که ناسا پرتاب یک فضانورد روس را در ماموریت کرو-5 که در پاییز 2022 پرتاب می شود، در برنامه دارد.

وی گفت: برنامه این است که در پاییز آینده با یک فضانورد روس در مأموریت کرو-5 پرواز کنیم و سپس یک فضانورد از ناسا را ​​در مأموریت آینده موشک سایوز به فضا بفرستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین فضانورد روس با دراگون به ایستگاه فضایی می رود

نخستین فضانورد روس با دراگون به ایستگاه فضایی می رود