مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-21سياسي

استفاده از ظرفیت خانه های قرآنی برای کاهش آسیب های اجتماعی در اراک


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: طرح کاهش آسیب های اجتماعی در 14 محله آسیب پذیر و حاشیه شهر اراک توسط خانه ها و مؤسسات قرآنی اجرا می شود.

- عنوان کرد: تدوین سیاست های کلی و برنامه های راهبردی و عملیاتی برای تحول در امور قرآنی استان مرکزی از اولویت های اصلی این اداره در جهت پیشبرد اهداف قرآنی است.

وی ادامه داد: با هدف شناسایی وضعیت قرآنی موجود در بین مردم و همچنین وضعیت موجود فعالان قرآنی مقرر شد، سند راهبردی تحول در امور قرآنی در استان مرکزی را تدوین و در شورای فرهنگ عمومی به تصویب برسانیم.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: بر اساس مدل Swot و با استفاده از همفکری نخبگان قرآنی استان و مصاحبه با اساتید برجسته و هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی، در مورد آسیب شناسی وضعیت موجود، نقاط قوت و ضعف موجود در استان و جامعه قرآنی ازنظر نرم افزاری و سخت افزاری برای بهره وری در راستای ظرفیت قرآنی موردبررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: به منظور تدوین علمی و دقیق این سند نیاز به برنامه ریزی راهبردی داشتیم که بر اساس مدل Swot سؤالاتی را طراحی کرده و با مصاحبه و گفتگو با نخبگان قرآنی استان این سند را تدوین کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت خانه های قرآنی برای کاهش آسیب های اجتماعی در اراک

استفاده از ظرفیت خانه های قرآنی برای کاهش آسیب های اجتماعی در اراک