مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-21سياسي

شناورها در بندر شهیدباهنر به ابزارهای مقابله با آلودگی نفتی مجهز شدند


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان گفت: در راستای صیانت از زیست بوم و حفاظت از محیط زیست دریایی مقداری تجهیزات مقابله با آلودگی های دریایی خریداری و برروی شناورهای سن - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا محمدحسینی تختی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: تجهیز بنادر و شناورها به ملزومات پاکسازی و مقابله با آلودگی نفتی در دریا یکی از هدف گذاری های مهم بندر شهید باهنر است که نقش مهمی در تعیین معیارهای ارزیابی و کنترل دوره ای و حصول اطمینان از اثر بخشی برنامه ها دارد.

وی با بیان اینکه آلاینده های ناشی از فعالیت های خشکی و دریایی تهدید بزرگی برای اکوسیستم های دریایی و سلامت عمومی محسوب می شوند، مدیریت اصولی پسماندها برای جلوگیری از ورود انواع پسماندها به دریا را اقدامی ضروری دانست.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان عنوان کرد: در این راستا در بندر شهید باهنر به تمامی شناورهای سنتی برای جمع آوری زباله، کیسه های پلاستیکی داده و در ازای آن قبض پسماند دریافت می شود.

محمدحسینی تختی انجام مانورهای دوره ای مبارزه با آلوگی نفتی در جهت ارتقای سطح آمادگی پرسنل در مواجهه سریع با آلودگی های احتمالی را از دیگر اقدام های برشمرد و بیان کرد: خرید و بازسازی تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی به ارزش 350 میلیون ریال اقدامی است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورها در بندر شهیدباهنر به ابزارهای مقابله با آلودگی نفتی مجهز شدند

شناورها در بندر شهیدباهنر به ابزارهای مقابله با آلودگی نفتی مجهز شدند