مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-21حوادث

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمینگ در کردستان


اعضای باند پنج نفره اسکیمینگ با کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی در این شهرستان توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ صید علی صفری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت چند فقره شکایت مردمی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان سقز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکیان پرونده و بررسی های فنی انجام گرفته بر روی حسابها و همچنین نوع برداشتها، مشخص شد متهمان با روش اسکیمینگ با دستگاه اسکیمر ضمن کپی برداری از کارت عابر قربانیان با مراجعه به چندین واحد صنفی صرافی، طلافروشی و همچنین از دستگاه ATM با هویت جعلی نسبت به خرید و برداشت از حساب شاکیان به مبلغ 30 میلیاردی ریال اقدام کرده اند.

وی افزود: تیم پلیس فتا شهرستان پس از انجام تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی متهمان این پرونده در شهرستان سقز و نیز در شهرستان محمدیه استان قزوین شدند که پس از هماهنگی قضایی نسبت به دستگیری متهمان که سه مرد به همراه 2 زن بودند، اقدام کردند.

سرهنگ صفری با بیان اینکه از متهمان دستگیر شده تجهیزات اسکیمینگ، تجهیزات چاپ کارتهای بانکی، کیس، گوشی تلفن همراه کشف شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمینگ در کردستان

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمینگ در کردستان