مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 20:152021-12-20بين الملل

دیدار کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد با وزیر خارجه


کمیسر عالی پناهندگان که برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد در دیدار با امیرعبداللهیان گزارشی از اقدامات کمیساریا خصوصا در حوزه مربوط به پناهجویان افغانستان ارائه کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، فیلیپو گرندی کمیسر عالی پناهندگان که برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد امروز در دیدار با دکتر امیرعبداللهیان گزارشی از اقدامات کمیساریا خصوصاً در حوزه مربوط به پناهجویان افغانستان را ارائه کرد.

امیر عبداللهیان در این دیدار ضمن تشکر از کمک های کمیساریا در خصوص پناهجویان افغانستان، کمک های ارائه شده را در برابر حجم اقدامات کشورمان در این خصوص ناچیز برشمرد.

وزیر امور خارجه کشورمان به بیش از 520 هزار دانش آموز خارجی در ایران که به صورت رایگان تحصیل می کنند و اینکه واکسیناسیون پناهجویان افغان هم تراز با شهروندان ایرانی مورد توجه و اقدام قرار گرفته است، اشاره کرد و افزود: ظرفیت خدمات دهی بیش از حد موجود از سوی کشورمان به پناهجویان جدید وجود ندارد و جامعه جهانی باید توجه ویژه ای به وضعیت معیشت مردم افغان نماید.

وی خدمات کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل را قابل تقدیر اما با توجه به حجم بحران آوارگان بسیار ناکافی خواند و افزود: بحران سیل آوارگان افغان به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد با وزیر خارجه

دیدار کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد با وزیر خارجه