مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 19:552021-12-20اقتصادي

افزایش کم نظیر جوایز مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از افزایش قابل توجه جوایز نقدی مسابقات اسبدوانی این شهرستان در جهت حمایت از مالکان و مربیان اسب خبر داد.

- حجت الله یوسفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به هزینه بالای نگهداری اسب برای مالکان و مربیان در جهت حمایت از صنعت پرورش اسب های کورس، جوایز نقدی مسابقات افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات مشترک و متعدد اداره ورزش و جوانان با هیئت سوارکاری گنبدکاووس و بررسی و همفکری در خصوص حمایت ویژه از مالکان اسب و مربیان این رشته پرطرفدار تصمیم بر افزایش میزان قابل توجه جوایز اتخاذ شد.

یوسفی تاکید کرد: براساس تصمیمات مشترک، جوایز اسب های کلاس 1 - 2 و 3 به میزان 30 درصد و سایر اسب های شرکت کننده در کلاس های مختلف دیگر به میزان 20 درصد افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم مشترک اداره کل ورزش گلستان و هیئت سوارکاری استان مقرر شد جرایم اخذ شده از برگزاری مسابقات نیز برای توسعه عمرانی و بازسازی مجموعه سوارکاری هر شهرستان برنامه ریزی خواهد شد.

یوسفی همچنین پیشنهاد کرد: هیئت های سوارکاری برگزار کننده کورس در استان با این مبلغ جرایم اخذ شده به طور مشترک می توانند اقدام به خرید دستگاه فتوفینیش کنند (گنبدکاووس 50 درصد، بندرترکمن و آق قلا هریک 25 درصد).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کم نظیر جوایز مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

افزایش کم نظیر جوایز مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس