مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-20سياسي

اجرای 2هزار عنوان برنامه همزمان با سالگرد شهید سلیمانی


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای بیش از 2هزارعنوان برنامه همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهید سلیمانی در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراکس سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان مرکزی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی طلایه دار ایستادگی در مقابل مستکبران جهان بود و امروز باید ابعاد مکتب و سیره شهید سلیمانی را به خوبی به نسل جوان معرفی کنیم چراکه مکتب شهید سلیمانی در همه بخش ها کارآمد و نجات بخش است.

وی افزود: معرفی شهید سلیمانی نه تنها به عنوان یک قهرمان ملی بلکه به عنوان قهرمان امت اسلام و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم در عرصه بین المللی یک وظیفه و رسالت مهم است.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی از مردم و برآمده از مردم و برای مردم بود و حیات بابرکت خود را در دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم سپری کرد و مراسم های باشکوه تشییع و گرامیداشت شهید سلیمانی نمادی از پیوند عاطفی مردم با نظام اسلامی، جبهه مقاومت و خادمان ملت را به نمایش گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه مردمی بودن باید ویژگی برجسته برنامه های شهید سلیمانی باشد، گفت: در این صورت اقدامات ماندگار و اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2هزار عنوان برنامه همزمان با سالگرد شهید سلیمانی

اجرای 2هزار عنوان برنامه همزمان با سالگرد شهید سلیمانی