مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-20سياسي

دولت سیزدهم عزم جدی برای محرومیت زدایی دارد


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرستان هلیلان گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای محرومیت زدایی دارد و گام های مهمی در این راستا برداشته است.

- بسطامی با حضور در شهرستان هلیلان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گرفت و در بازدید از پروژه پتروشیمی هلیلان با ابراز امیدواری نسبت به احداث به موقع این پروژه اظهار کرد:با پیشرفت 20 درصدی پترشیمی هلیلان و اختصاص مبلغ 800 میلیارد تومان تسهیلات ارزی_ ریالی به این پروژه، امیدواریم مساله بیکاری بسیاری از خانواده ها و جوانان این منطقه محروم مرتفع شود.

نماینده مردم ایلام در بازدید از پل جزمان نیز گفت: یکی از مهم ترین پروژه های ارتباطی هلیلان، پل جزمان است که در جریان سیل خسارت های جدی دید و ارتباط 30 روستا با مرکز شهرستان قطع شد و احداث این پل از اهمیت به سزایی در هلیلان برخوردار است چرا که مسیر تردد حجم زیادی از مردم این حوزه می باشد.

بسطامی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هلیلان با بیان این که در مجموع بیش از یک هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی - ریالی ماحصل اعتبارات اختصاص یافته سفر رییس جمهور به شهرستان هلیلان بود، ابراز داشت: بدون شک با تخصیص این اعتبارات و اجرای این طرح ها در شهرستان، هلیلان شرایط بهتر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم عزم جدی برای محرومیت زدایی دارد

دولت سیزدهم عزم جدی برای محرومیت زدایی دارد