مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-20سياسي

پاک سازی شهر اسلام آباد غرب توسط پاسداران و بسیجیان بومی در عملیات مرصاد


هفدهمین جلسه شورای مطالعات راهبردی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با موضوع بررسی عملیات مرصاد با حضور اعضای شورای مطالعات راهبردی مرکز و فرماندهان عمل کننده در این عملیات در این مرکز برگزار شد.

- هفدهمین جلسه شورای مطالعات راهبردی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با موضوع بررسی عملیات مرصاد با حضور اعضای شورای مطالعات راهبردی مرکز و فرماندهان عمل کننده در این عملیات در این مرکز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنادر ابتدای این جلسه سردار بهروز مرادی فرمانده تیپ نبی اکرم (ص) کرمانشاه در دوران دفاع مقدس به عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: عملیات مرصاد را هیچ گاه نباید بدون در نظر گرفتن نقش ارتش عراق در حمایت از منافقین به منظور موفقیت در این عملیات ارزیابی کرد.

وی درباره نقش پررنگ لشکر 17 زرهی عراق در پشتیبانی لازم از منافقین بیان کرد: با توجه به اینکه ایران در 27 تیرماه قطعنامه 598 را پذیرفته بود، از حیث ذهنی و روانی آمادگی لازم برای رویارویی با حمله جدید منافقین با حمایت رژیم بعثی را نداشت و این مسئله باعث پیشروی سریع منافقین و سقوط شهرهایی همچون سرپل ذهاب، قصر شیرین و اسلام آباد غرب شد.

فرمانده تیپ نبی اکرم (ص) کرمانشاه در دوران دفاع مقدس در ادامه به تشریح مقاومت تیپ نبی اکرم (ص) کرمانشاه در مقابله با تجاوز منافقین پرداخت و افزود: با پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سازی شهر اسلام آباد غرب توسط پاسداران و بسیجیان بومی در عملیات مرصاد

پاک سازی شهر اسلام آباد غرب توسط پاسداران و بسیجیان بومی در عملیات مرصاد