مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-20اقتصادي

روزانه بیش از 5 میلیون لیتر نفت و گاز در فارس توزیع می شود


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: استان فارس با 297 جایگاه بنزین و 130 جایگاه CNG روزانه 5 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین و معادل همین مقدار نفت و گاز توزیع می‎کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسد الله طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انشعاب گاز طبیعی در سال های اخیر انجام گرفته و وضعیت توزیع نفت و گاز روز به روز روبه کاهش است ولی در بخش بنزین در طی 8 ماه سال جاری معادل یک میلیارد و 400 میلیون لیتر توزیع شده که نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد مصرف رشد داشته است.

وی بیان کرد: تامین و توزیع سوخت  هوایی با بالاترین کیفیت در سطح دنیا در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب، لامرد، لار و جهرم به میزان 40 میلیون و 300 هزار لیترکه نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه فارس  سوخت CNG را یکی  بهترین و ارزان ترین سوخت های گاز خودرو عنوان کرد، و گفت: بیش از 358 میلیون متر مکعب در 8 ماهه سال جاری به خودرو ها تزریق شده که نسبت به سال گذشته که حدود 343 میلیون بوده  4 درصد رشد داشته است.

طاهری تصریح کرد: با نصب و ارائه تجهیزات  تعداد  130 جایگاه فعال CNG  قابل افزایش به بیش از 145 ایستگاه، دوگانه سوز کردن خودرو های گاز سوز شامل تاکسی و  وانت به صورت رایگان  از دیگر فعالیت های شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه بیش از 5 میلیون لیتر نفت و گاز در فارس توزیع می شود

روزانه بیش از 5 میلیون لیتر نفت و گاز در فارس توزیع می شود