مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-20سياسي

چهره ایران را در اسپانیا چگونه به رخ می کشند؟


ایران پس از دو سال دوری از نمایشگاه های خارجی، درحالی قرار است حضور در نمایشگاه اسپانیا را تجربه کند که یکی از بخش های پرطرفدار، یعنی اجرای زنده موسیقی را به خاطر کرونا حذف کرده و برخلاف آنچه تشریح شده است برنامه های متفاوتی برای حضور قدرتمند در .

- ایران پس از دو سال دوری از نمایشگاه های خارجی، درحالی قرار است حضور در نمایشگاه اسپانیا را تجربه کند که یکی از بخش های پرطرفدار، یعنی اجرای زنده موسیقی را به خاطر کرونا حذف کرده و برخلاف آنچه تشریح شده است برنامه های متفاوتی برای "حضور قدرتمند" در این رویداد جهانی در مقایسه با گذشته ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک ماه مانده تا برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا، نشست هم اندیشی برپایی غرفه ایران با حضور نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان مجری غرفه ایران در فیتور، برگزار شده تا طبق موضوع اعلام شده برای این نشست، راه کارهای حضور قدرتمند ایران در این رویداد جهانی بررسی شود.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش تر مجری دیگری را برای فیتور اسپانیا معرفی کرده بود، اما چندی پیش، این مسؤولیت را به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که چندین دوره سابقه برگزاری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره ایران را در اسپانیا چگونه به رخ می کشند؟

چهره ایران را در اسپانیا چگونه به رخ می کشند؟