مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-20ورزشي

امیدهای کاراته چهار مدال طلا کسب کردند/ ایران همچنان در صدر


با کسب چهار مدال طلای دیگر، تیم ملی کاراته ایران جمع مدالهای خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به عدد 26 رساند و صدرنشینی خود را در پایان روز سوم نیز حفظ کرد.

- ، در ادامه رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که در قزاقستان و شهر آلماتی جریان دارد، امروز دوشنبه 29 آذرماه کاراته کاهای رده سنی زیر 21 سال یا امید در بخش کومیته و رقابتهای کاتای انفرادی به روی تاتامی رفتند که در نهایت نمایندگان کشورمان موفق به کسب چهار مدال طلا، یک نقره و سه برنز شدند.

آتوسا گلشاد نژاد در وزن 61- کیلوگرم، مبینا حیدری در وزن 68- کیلوگرم، علیرضا حیدری در وزن 75- کیلوگرم و محسن صفرنژاد در وزن 84+ کیلوگرم موفق به کسب چهار مدال طلا شدند.

آیدا خوشبختی در وزن 68+ کیلوگرم به مدال نقره رسید و محمدرضا سواری در وزن 55- کیلوگرم، هادی کیانی در وزن 67- کیلوگرم و زهرا بنیانی در وزن 55- کیلوگرم نیز به نشان برنز دست پیدا کردند.

در رقابت های صبح امروز نیز ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی دو کاتارو تیم بزرگسالان با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه خود راهی دیدار رده بندی شدند و روز سه شنبه (فردا) باید برای کسب نشان برنز تلاش کنند.

با احتساب نتایج امروز، کاروان کاراته ایران با کسب 13 مدال طلا، 5 مدال نقره و 8 مدال برنز به تنهایی در صدر جدول توزیع مدال ها ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدهای کاراته چهار مدال طلا کسب کردند/ ایران همچنان در صدر

امیدهای کاراته چهار مدال طلا کسب کردند/ ایران همچنان در صدر