مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-20اقتصادي

کلزاکاران بوشهری دغدغه برداشت نداشته باشند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در بازدید از مزارع شهرستان دشتی گفت: کلزاکاران دغدغه برداشت محصول خود را نداشته باشند.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در بازدید از مزارع شهرستان دشتی گفت: کلزاکاران دغدغه برداشت محصول خود را نداشته باشند.

محمدتقی منوچهری اظهار کرد: در صورت تامین تجهیزات و نیروی انسانی می توانیم تنظیم بازار محصولات کشاورزی را از مزرعه تا سفره مردم به خوبی مدیریت نماییم.

وی تاکید کرد: با توجه به شروع فصل برداشت محصول گوجه فرنگی خارج از فصل در استان، ضرورت دارد شرایطی فراهم شود تا این محصول به خارج از کشور صادر شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر پس از بازدید از مزارع گندم آبی، کلزای بذری وگوجه فرنگی فضای باز خارج از فصل شهرستان دشتی، در جمع همکاران خود در آن شهرستان حضور یافتند و در یک نشست صمیمی مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند و جهت رفع کمبود نیروی شهرستان، به معاونت منابع انسانی دستورات لازم را صادر کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی نیز گفت: شهرستان دشتی دومین قطب تولید محصولات کشاورزی بعد از شهرستان دشتستان بوده و سطح زیر کشت محصولات کشاورزی این شهرستان 25 هزار هکتار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلزاکاران بوشهری دغدغه برداشت نداشته باشند

کلزاکاران بوشهری دغدغه برداشت نداشته باشند