مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-20سياسي

همه فعالیت های دانشگاه باید پیوست فرهنگی و اخلاقی داشته باشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه نباید به مسائل فرهنگی به صورت کلیشه ای و شعاری نگاه کنیم و شرکت در جلسات فقط دورهمی نباشد، گفت: همه فعالیت های ما در دانشگاه باید دارای پیوست فرهنگی و اخلاقی باشد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه نباید به مسائل فرهنگی به صورت کلیشه ای و شعاری نگاه کنیم و شرکت در جلسات فقط دورهمی نباشد، گفت: همه فعالیت های ما در دانشگاه باید دارای پیوست فرهنگی و اخلاقی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به جلسه روسای دانشگاه های تهران (علوم پزشکی و غیرپزشکی) و وزرای بهداشت و علوم و نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دنیای غرب با وجود همه توانمندی هایی که از نظر علمی به دست آورده است، به دلیل نگاه مادی گرا دچار بحران است و این بحران در جاهای مختلف ازجمله اقتصاد خودش را نشان داده است.

وی افزود: تمام نگاه اقتصاد غرب، فقط پول است و بحث اخلاقیات در آن خیلی ضعیف شده است بنابراین می بینید که در حال حاضر امریکا، مقروض ترین کشور جهان است و اگر زمین بخورد اقتصاد جهان را هم به زمین خواهد کوبید به طوری که برخی اقتصاددانان معتقدند که فاجعه بزرگی در انتظار اقتصاد جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه فعالیت های دانشگاه باید پیوست فرهنگی و اخلاقی داشته باشد

همه فعالیت های دانشگاه باید پیوست فرهنگی و اخلاقی داشته باشد