مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-20فرهنگي

از سختی های چاپ کتاب تا حمایت نشدن نویسندگان زنجانی


با توجه با افزایش سرسام آور هزینه ها چاپ کتاب بسیار سخت است و از نویسندگان نیز حمایتی نمی شود.

- ایسنا/زنجان نویسنده نخستین لغت نامه ترکی - فارسی ایران گفت: با توجه با افزایش سرسام آور هزینه ها چاپ کتاب بسیار سخت است و از نویسندگان نیز حمایتی نمی شود.

فرشید امینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت خود در عرصه نویسندگی و چاپ کتاب، گفت: با توجه به اینکه در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده ام، از همان ابتدای کودکی، کتاب در نزد من از جایگاه ویژه برخوردار بوده، تا جایی که مطالعه و کتاب خوانی، به واسطه وجود کتابخانه بسیار قوی و پرتعداد پدر، در خانواده مرسوم و رایج است.

وی یکی از علائق کودکی خود را موسیقی، شعر و نویسندگی عنوان کرد و یادآور شد: همین موضوع سبب شد همواره در دوره های آموزشی این سه رشته هنری حضور پیدا کرده و از دهه 60 در این رشته مشغول فعالیت هستم.

امینی از علاقه خود به نویسندگی از دوران کودکی گفت و بیان کرد: از کودکی با توجه به علاقه شخصی، مطالبی را نوشته و مشق می کردم اما از اواسط دهه شصت به صورت تفننی و از ابتدای دهه هفتاد به صورت جدی شروع به تحقیق و پژوهش در خصوص تاریخ ابهر، فرهنگ عامیانه ابهر، تاریخ موسیقی و چهره های موسیقی ابهر کرده و حاصل مشاهدات و تحقیقات خود را گردآوری و تدوین کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سختی های چاپ کتاب تا حمایت نشدن نویسندگان زنجانی

از سختی های چاپ کتاب تا حمایت نشدن نویسندگان زنجانی