مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-20فرهنگي

حمیدرضا نوربخش بار دیگر مدیرعامل خانه موسیقی شد


هیات مدیره خانه موسیقی پس از پنج جلسه بحث و بررسی در خصوص گزینش مدیرعامل اصلح، حمیدرضا نوربخش را برای تصدی این سمت برگزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه موسیقی، جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان (رییس هیئت مدیره و سخنگو)، حمیدرضا اردلان (نایب رییس)،حمیدرضا عاطفی (دبیر)، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی و آذر هاشمی (بازرس) روز یکشنبه 28 آذرماه در محل خانه موسیقی تشکیل شد.

در این جلسه مسعود شعاری و محسن رجب پور به صورت آنلاین شرکت داشتند.

در این جلسه اعضای هیات مدیره در ادامه جلسات قبلی در خصوص انتخاب مدیرعامل وارد شور و تبادل نظر شدند و در نهایت هیئت مدیره با رای قاطع حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیرعامل دوره جدید فعالیت خانه موسیقی برگزیدند.

پیرنیاکان در خصوص ضوابط و شاخص های مدنظر هیات مدیره برای گزینش مدیرعامل اصلح گفت: یکی از مهم ترین شرایط هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل خانه که مد نظر بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان شورای عالی و دیگر عزیزان بوده این است که فرد برگزیده باید خودش از هنرمندان طراز اول موسیقی باشد دوم اینکه باید به جریان ها و فعالیت های مختلف هنر موسیقی مسلط بوده و علاوه بر آن به مدیریت فرهنگی و تعامل با مدیران میانی و بالادستی فرهنگ و هنر کشور اشراف و تعامل سازنده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدرضا نوربخش بار دیگر مدیرعامل خانه موسیقی شد

حمیدرضا نوربخش بار دیگر مدیرعامل خانه موسیقی شد