مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-20سياسي

بررسی کاربرد نانومواد در صنعت و سلامت


تولید نانومواد و کاربردهای آن در صنعت و سلامت عنوان لایو اینستاگرام ستاد نانو است که با حضور یکی از شرکت های فناور این حوزه برگزار می شود.

- "تولید نانومواد و کاربردهای آن در صنعت و سلامت" عنوان لایو اینستاگرام ستاد نانو است که با حضور یکی از شرکت های فناور این حوزه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد نانو روز چهارشنبه اول دی گفت و گوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و دکتر علی رستمی مدیر عامل یکی از شرکت های فعال در حوزه نانو فوتونیک برگزار می شود.

این شرکت با فعالیت گروهی از اعضای هیأت علمی دانشگاه و صنعتگران با تجربه نانوفتونیک کشور، در زمینه مهندسی فتونیک و الکترونیک تشکیل شده و دستاوردهای مهمی در زمینه فناوری نانو و تولید قطعات و سیستم های مبتنی بر نانوفتونیک ارائه کرده است.

این شرکت در زمینه های مختلف همچون تولید صفحات روشن، سلول های خورشیدی، نورپردازی تابلوهای ترافیک، مولدهای برق، تولید سنسورهای نوری مبتنی بر نانومواد و تولید نانومواد فعالیت دارد.

کلویید نانوذرات سلنیوم، نانوکلویید نقره و پودر نانوذرات اکسید روی از جمله محصولات صنعتی این شرکت و دارای گواهی نانومقیاس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاربرد نانومواد در صنعت و سلامت

بررسی کاربرد نانومواد در صنعت و سلامت