مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-20سياسي

ناکارآمدی دولت برجام را با خدمات دولت قبل از آن مقایسه نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد که برای خجالت کمتر، معمولا به جای 8 سال، از عبارت 10 سال در گزارش های اقتصادی خود استفاده می کند و با عنوان دولت ها و دهه گذشته به موضوعات می پردازد، - یک روزنامه زنجیره ای تصریح کرد: در دوره دولت روحانی، دولت بزرگ تر، اما رفاه عمومی کمتر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد که برای خجالت کمتر، معمولا به جای 8 سال، از عبارت 10 سال در گزارش های اقتصادی خود استفاده می کند و با عنوان دولت ها و دهه گذشته به موضوعات می پردازد، در گزارشی آمیخته با مغالطه نوشت: بودجه عمومی دولت ها در 10 سال گذشته بالاتر رفته و اثری روی زندگی مردم نداشته است.

دولت ها در ایران چقدر بزرگ هستند و آیا این میزان بزرگی دولت ها توانسته اقتصاد کشور را در روز های سخت به مسیر درستی هدایت کند یا در مسیر درستی نگه دارد؟ آیا اساسا دولت ها برای پیشبرد اهداف اقتصادی مهم هستند یا تمام آن چیزی که کشور کم دارد، منابع مالی برای قرار گرفتن در مسیر توسعه است؟ برای پاسخ به این سوال ها مقایسه ای میان منابع بودجه عمومی دولت ها، میزان تولید ناخالص داخلی براساس آنچه مرکز آمار از تولید ناخالص داخلی بر حسب فعالیت های اقتصادی منتشر کرده، در سال 90 تا نیمه نخست سال جاری؛ تولید ناخالص داخلی بدون احتساب نفت در بهترین حالت 629 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی دولت برجام را با خدمات دولت قبل از آن مقایسه نکنید

ناکارآمدی دولت برجام را با خدمات دولت قبل از آن مقایسه نکنید