مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-20سياسي

گره های بزرگ به دست مردم باز می شود / تواصی و مواسات از توصیه های قرآنی است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: گره های بزرگ را مردم بازمی کنند و اینکه برخی مسئولین تصور کنند آنان موجب گره گشایی از کار مردم هستند، تصور غیر واقعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین نشست هم اندیشی کمیته های خادمان و یاوران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم و جمعی از اعضای این کمیته در سالن اجتماعات سازمان دارالقرآن برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این هم اندیشی ضمن تشکر و قدردانی از همه اعضا و تمامی کسانی که تحت نام قرآن به خدمت رسانی برای مردم می پردازند اظهار داشت: اشتیاق من برای زیارت شما عزیزان که خالصانه و به نام قرآن و به شکل مردمی، برای گره گشایی از مشکلات مردم گام برمی دارید؛ همیشگی است و من برای عرض ارادت و خدا قوت به این جلسه آمده ام.

وی ادامه داد: شماها با گام هایی که برای رفع گرفتاری های مردم بر می دارید همیشه جلوتر از ماها و مسئولین در خدمت رسانی به مردم هستید و درود بر شما که پیرو قرآن هستید و توصیه قرآن هم البته همین روش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره های بزرگ به دست مردم باز می شود / تواصی و مواسات از توصیه های قرآنی است

گره های بزرگ به دست مردم باز می شود / تواصی و مواسات از توصیه های قرآنی است