مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-20سياسي

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی/ محدودیت ورود مسافر از برخی کشورها


در جلسه فوق العاده ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بر ضرورت استفاده از ماسک در معابر عمومی و میهمانی های خانوادگی تاکید شد.

- در جلسه فوق العاده ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بر ضرورت استفاده از ماسک در معابر عمومی و میهمانی های خانوادگی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه فوق العاده ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که یکشنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت پراکندگی سویه جدید اُمیکرون در کشور و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتشار این ویروس ارائه کرد.

وزارت بهداشت در این گزارش تاکید کرد افرادی که دوز اول واکسن خود را تزریق کرده اند به سرعت دوز دوم را هم دریافت کنند و تمامی شهروندانی که حداقل سه ماه از دریافت دوز دوم آنها گذشته جهت دریافت دوز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

همچنین در این جلسه مقرر شد از روز دوشنبه مراکز واکسیناسیون به منظور سهولت در روند دریافت واکسن فعالیت خود را مانند ماه های گذشته از سر گیرند.

ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه فوق العاده خود و با توجه به سرعت انتشار بالای اُمیکرون بر تشدید مراقبت های اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک در مهمانی های خانوادگی و اماکن عمومی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی/ محدودیت ورود مسافر از برخی کشورها

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی/ محدودیت ورود مسافر از برخی کشورها