مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-19بين الملل

کتائب حزب الله: تنها دشمن آمریکایی از حملات مشکوک به منطقه سبز نفع می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی کتائب حزب الله عراق تاکید کرد که تنها طرفی که از روش هدف گیری و حملات راکتی به غیرنظامیان به بهانه حمله به سفارت آمریکا نفع می برد، - کتائب حزب الله از شاخه های سازمان الحشد الشعبی در خصوص حمله راکتی نیمه شب گذشته به منطقه سبز بغداد گفت که این تنها خود دشمن آمریکایی است که در این شرایط از این عملیات نفع می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی کتائب حزب الله عراق تاکید کرد که تنها طرفی که از روش هدف گیری و حملات راکتی به غیرنظامیان به بهانه حمله به سفارت آمریکا نفع می برد، خود همین دشمن آمریکایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، محمد محیی با اشاره به خبر حاکی از حمله راکتی بامداد امروز به منطقه سبز بغداد و نزدیکی سفارت آمریکا گفت: طرف هایی مشکوک این عملیات را در زمانی مشکوک برای دستیابی به برنامه هایی مخرب انجام دادند.

این مسئول کتائب حزب الله تاکید کرد: امروز حمله به سفارت آمریکا با هدف به هم زدن معادلات است.

رسانه های خبری بامداد امروز اعلام کردند که سفارت آمریکا در منطقه سبز در مرکز بغداد با راکت هدف قرار گرفته شد و حداقل دو موشک در مجاورت سفارت آمریکا اصابت کرد و اطلاعاتی از تلفات آن در دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله: تنها دشمن آمریکایی از حملات مشکوک به منطقه سبز نفع می برد

کتائب حزب الله: تنها دشمن آمریکایی از حملات مشکوک به منطقه سبز نفع می برد