مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-19اجتماعي

1.5 میلیون دانش آموز تحت پوشش مراکز دارالقرآن هستند


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، از راه اندازی 760 مرکز دارالقرآن کریم در کشور خبر داد وگفت: هم اکنون حدود یک ونیم میلیون دانش آموز دختر وپسر زیرپوشش این مراکز هستند.

- ، میکاییل باقری ظهر یکشنبه در آیین افتتاح دارالقرآن امام جعفرصادق (ع) شهرستان آمل افزود: یکی از هدف های مهم راه اندازی دارالقرآن های دانش آموزی، شناسایی وپرورش استعدادهای قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته قرآن و عترت حدود 15 دارالقران دانش آموز در کشور راه اندازی شد، گفت، از این تعداد سه مرکز دارالقرآن در شهرهای آمل- بهشهر و کلاردشت در مازندران بوده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه این اداره کل به دنبال توسعه کمی درراه اندازی مراکز دارالقران نیست، ادامه داد: هدف مهم این بوده که دارالقرآن ها باید در فضای مناسب وکیفی به پرورش دانش آموزان علاقمند برای کیفی سازی با رویکرد ترویج فرهنگ حفظ و قرائت و انس با قرآن کریم باشد.

باقری اضافه کرد: هدف نهایی دراین بخش رسیدن به تحقق شعار مقام معظم رهبری که فرمودند، تربیت 10 میلیون قاری در کشور باید داشته باشیم، واینکه نسل آینده، نسل قرآن پژوه وجامعه اسلامی وقرآنی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.5 میلیون دانش آموز تحت پوشش مراکز دارالقرآن هستند

1.5 میلیون دانش آموز تحت پوشش مراکز دارالقرآن هستند