مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-19اقتصادي

بذر گیاه دارویی در 14 رویشگاه خراسان جنوبی کاشته می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از اجرای طرح 3 در 14 در سال جاری خبر داد و گفت: براساس این طرح بذر گیاهان دارویی طی سه روز در 14 رویشگاه استان و با کمک بهره برداران بومی و ستادهای مردمی کاشته می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از اجرای طرح "3 در 14" در سال جاری خبر داد و گفت: براساس این طرح بذر گیاهان دارویی طی سه روز در 14 رویشگاه استان و با کمک بهره برداران بومی و ستادهای مردمی کاشته می شود.

علیرضا نصرآبادی روز یکشنبه 28 آذر به رسانه ها اعلام کرد: بذرپاشی گیاهان دارویی خاص استان در سطح پنج هزار و 400 هکتار از عرصه های منابع طبیعی خراسان جنوبی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیشترین بذر گیاهان دارویی مربوط به گیاه آنغوزه است که در سال های گذشته ثابت کرده به لحاظ رویشی و مقاومت در برابر خشکسالی با اقلیم استان خراسان جنوبی سازگاری داشته و درآمد مطلوبی را هم نصیب بهره برداران کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار داشت: توسعه رویشگاه های گیاهان دارویی و اشتغالزایی در راستای تولید و تامین معیشت بهره برداران از اهداف اصلی این طرح است.

وی بیان کرد: در پی کاشت این بذرها و تعهدی که برای بهره برداران در حفظ و نگهداری آنها ایجاد خواهد شد، می توانیم شاهد حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذر گیاه دارویی در 14 رویشگاه خراسان جنوبی کاشته می شود

بذر گیاه دارویی در 14 رویشگاه خراسان جنوبی کاشته می شود