مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-19دانش

دو فناوری پژوهشگاه اقیانوس شناسی حائز TRL 8 شدند


از میان 6 فناوری جدید ثبت شده ‏پژوهشگاه ‏ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در سامانه سافا، دو فناوری حائز رتبه سطح آمادگی فناوری ‏‎(TRL)‎‏ 8 شدند.

- از میان 6 فناوری جدید ثبت شده ‏پژوهشگاه ‏ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در سامانه سافا، دو فناوری حائز رتبه سطح آمادگی فناوری ‏‎(TRL)‎‏ 8 شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار هفته پژوهش، 6 فناوری در سامانه ارزیابی ایران (سافا) ارائه شد که بر اساس ارزیابی های انجام شده در این سامانه، فناوری های این پژوهشگاه سطح آمادگی 2 تا 8 را کسب کردند.

سامانه ارزیابی فناوری ایران که به اختصار سافا نامیده می شود، به منظور ارزیابی فناوری ها و اختراعات با اعطای سطوح آمادگی TRL (آمادگی توانمندی فناوران) به فناوری راه اندازی شده است.

در این سامانه فناوران می توانند با ثبت فناوری ها و اختراعات خود، مراحل دریافت TRL را طی کنند و سرمایه گذاران مناسب را در جهت توسعه ی فناوری خود پیدا کنند و همچنین سرمایه گذاران با بررسی فناوری های ثبت شده، می توانند مناسب ترین و ارزشمندترین فناوری ها را پیدا کنند و بر روی آن ها سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو فناوری پژوهشگاه اقیانوس شناسی حائز TRL 8 شدند

دو فناوری پژوهشگاه اقیانوس شناسی حائز TRL 8 شدند