مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-19اقتصادي

تدوین 18 پروژه سرمایه گذاری در جهت رفع موانع تولید


یکی از راه های رشد و توسعه اقتصادی شهرها، به ویژه در مناطق محروم، تعریف و اجرای پروژه ها و بسته های سرمایه گذاری است در همین راستا 18 پروژه شاخص در شهر شیراز تدوین و ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهردار شیراز در سومین جلسه هیأت مدیره سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز با تأکید بر اهمیت سرمایه گذاری در دستیابی به اقتصاد پویا و توسعه پایدار شهری گفت: یکی از راه های رشد و توسعه اقتصادی شهرها، به ویژه در مناطق محروم، تعریف و اجرای پروژه ها و بسته های سرمایه گذاری است.

سید احسان اصنافی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری از موضوعات مهمی است که برنامه ریزان شهری، همواره باید به آن توجه داشته باشند، تصریح کرد: به منظور سرمایه گذاری، شناسایی اولویت ها، پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری جهت تشویق سرمایه گذاران دارای اهمیت زیادی است.

وی در ادامه گفت: در نظر داریم کمیته ای برای بررسی ظرفیت ها و چالش های آیین نامه ها، شیوه نامه و روند سرمایه گذاری در شهر شیراز تشکیل دهیم تا با اصلاح اشکالات موجود، به مرور مسیر جذب سرمایه گذار و رونق فعالیت های سرمایه گذاری هموار شود.

شهردار شیراز همچنین وضعیت فعلی برخی پروژه های اوراق مشارکت و بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری شهر شیراز را برشمرد و گفت: با تشکیل کارگرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 18 پروژه سرمایه گذاری در جهت رفع موانع تولید

تدوین 18 پروژه سرمایه گذاری در جهت رفع موانع تولید