مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-19ورزشي

گل ریحان قم بدون مربی به مصاف مس نوین می رود


تیم فوتبال گل ریحان که این روزها میهمان فوتبال قم است پس از نتایج ضعیف هفته های اخیر خود در لیگ آزادگان به دنبال استعفای ناگهانی سرمربی مطرح خود وارد بحران شده و قرار است فردا در کرمان به مصاف مس نوین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال گل ریحان که فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان حضور داشت و در این سال ها نماینده استان البرز بوده، پس از سقوط به نمی گیرد و فرزاد آشوبی سرمربی این تیم نیز با استعفای غیر منتظره خود، گل ریحانی را وارد بحران کرد.

در پس استعفای بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس از سرمربیگری تیم گل ریحان، بازیکنان این تیم نیز به دلیل مشکلات مالی در تمرینات اخیر تیم حاضر نشدند، در حالی که تیم فوتبال گل ریحان در جدول رده بندی مسابقات گروه دوم لیگ دسته دوم جام آزادگان هم اکنون رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است: فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم های سرخابی پایتخت که سکان هدایت تیم فوتبال گل ریحان را بر عهده داشت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از بازیکنان تیمش که تا به اینجای کار با مشکلات کنار آمده اند تشکر و اعلام کرد که از سرمربیگری این تیم استعفا داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل ریحان قم بدون مربی به مصاف مس نوین می رود

گل ریحان قم بدون مربی به مصاف مس نوین می رود