مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-19اقتصادي

سهم 0.4 درصدی صنعت مبلمان از بازارهای بین المللی


مدیر اجرایی نمایشگاه های صنعت مبلمان با اشاره به سهم 9 درصدی این صنعت از اشتغال و 0.

4 درصدی از بازارهای بین المللی از برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل (Hofex 2021)، - مدیر اجرایی نمایشگاه های صنعت مبلمان با اشاره به سهم 9 درصدی این صنعت از اشتغال و 0.

4 درصدی از بازارهای بین المللی از برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل (Hofex 2021)، دهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2021) و دومین رویداد طراحی مبلمان تهران TFD در دی ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتایون اسکندری کیا، مدیر اجرایی نمایشگاه های صنعت مبلمان، گفت: صنعت چوب و مبلمان 9 درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر واحدهای شناسنامه دار در این صنف و صنعت، نمی توان از فعالیت واحدهای فاقد مجوز اما قابل توجه این حوزه چشم پوشی کرد.

به گفته وی سهم کنونی ایران در بازار بین المللی حدود 0.

4 درصد است.

اگر چه صنعت مبلمان ایران طی سالیان اخیر شاهد روند نزولی ابعاد بازار خود در مقیاس ملی بوده، اما هم زمان با تکیه بر توسعه زیرساخت ها و توان فنی خود از مزیت های لازم برای تولید و عرضه محصولات به بازارهای خارجی استفاده کرده است.

اسکندری کیا، اضافه کرد: کارشناسان خارجی معتقدند صنعت مبلمان ایران برای ورود به بازارهای خارجی نیازمند دستیابی به دو مهارت بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 0.4 درصدی صنعت مبلمان از بازارهای بین المللی

سهم 0.4 درصدی صنعت مبلمان از بازارهای بین المللی