مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 21:402021-12-18سياسي

واقعیت هایی که گفتنش سخت است


بهروز بهزادی با بیان اینکه با تصمیم جدید معاونت مطبوعاتی برای ساماندهی رسانه های مجازی موافق است، تصریح کرد که این کار ایجاد شفافیت می کند و قابل حمایت است.

- در روزهای اخیر معاونت مطبوعاتی درباره ی شرایط تخصیص آگهی های دولتی و یارانه های نقدی به رسانه ها، اطلاعیه ای را منتشر کرده است.

طبق این اطلاعیه، مدیران مسئول رسانه ها ـ ازجمله روزنامه ها، دیگر نشریه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ـ ملزم شده اند که ظرف چند روز، کُد کارگاهی و نام صاحب کارگاه را در بخش مالی و بیمه ای حساب کاربری خود در سامانه ی جامع رسانه ها بارگذاری کنند.

بهروز بهزادی ـ روزنامه نگار قدیمی و رییس شورای سیاست گذاری روزنامه اعتماد ـ درباره الزام رسانه ها برای دریافت کد کارگاهی را در راستای اجرای ماده (46) قانون مطبوعات و به منظور آنچه حمایت از خبرنگاران و دیگر فعالان رسانه ای عنوان می شود، به ایسنا می گوید: به عقیده من کسی که می خواهد کار مطبوعاتی یا رسانه ای انجام دهد باید جایش مشخص باشد، کارش هم مشخص باشد.

این کار، علاوه بر اینکه وجهی فرهنگی و رسانه ای دارد، تجاری است؛ یعنی باید برایش هزینه کنند.

در این راستا تصمیمی که وزارت ارشاد گرفته، درست است؛ البته از قبل هم ارشاد به این فکر بود و می خواست این کار را انجام دهد و فشارهایی هم روی مطبوعات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت هایی که گفتنش سخت است

واقعیت هایی که گفتنش سخت است