مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-18بين الملل

ارتش آمریکا خودروهای جنگی مورد استفاده در حمله به عراق را کنار گذاشت


وبسایت «دیفنس اکسپرس» آمریکا متخصص در امور نظامی در گزارشی فاش کرد که فرماندهی تفنگداران دریایی آمریکا استفاده از خودروهای آبی خاکی AAV7 را که در عملیات های نظامی ردیابی می شدند، - وبسایت دیفنس اکسپرس آمریکا متخصص در امور نظامی در گزارشی فاش کرد که فرماندهی تفنگداران دریایی آمریکا استفاده از خودروهای آبی خاکی AAV7 را که در عملیات های نظامی ردیابی می شدند، به دلیل شکست فاجعه بار آنها در زمان حمله به عراق کنار گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش آمده است: تفنگداران دریایی آمریکا دارای 1200 خودروی جنگی از این نوع هستند که نزدیک به 40 سال است در حال بهره برداری هستند و به دلیل شرایط فنی نامناسب و نشت آب به داخل این خودروهای آبی خاکی دیگر نمی توانند این خودروها را در اختیار داشته باشند.

دیفنس اکسپرس افزود: فرماندهی نیروی دریایی ارتش آمریکا از ژوئن 2020 کار روی این خودروها را متوقف کرده و در بهار 2021 تنها 30 دستگاه از این خودروها پس از انجام عملیات تعمیر و نگهداری بازگردانده شده و در انبار آماده جنگ قرار داده شده است.

این وبسایت آمریکایی گزارش داد که پس از حمله به عراق، این خودروها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند اما به دلیل توانایی ضعیف در حفاظت از افراد داخل آنها، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا خودروهای جنگی مورد استفاده در حمله به عراق را کنار گذاشت

ارتش آمریکا خودروهای جنگی مورد استفاده در حمله به عراق را کنار گذاشت