مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-18اقتصادي

کشف نیم تُن گوشت فاسد از رستوران های لاهیجان


هفته گذشته نیز در جریان بازدید از داروخانه های شهرستان، تخلفات صنفی متعددی از داروخانه ها مشاهده شد که مراتب جهت برخورد قانونی به تعزیرات منعکس و برای یکی از داروخانه ها به دلیل عرضه داروی تاریخ گذشته پرونده قضایی تشکیل شد.

- به گفته دادستان لاهیجان گیلان، 500 کیلوگرم گوشت فاسد در رستوران های لاهیجان کشف و ضبط شد که 3 واحد صنفی متخلف پلمب و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ابراهیم انصاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دادستانی شهرستان در جهت تنظیم و نظارت بر بازار، کمیته ای متشکل از ادارات مختلف تشکیل و به صورت مستمر از مراکز مختلف صنفی، تجاری مراکز اغذیه ای، رستوران ها بازدید می کنند، اظهار کرد: در جریان بازدید از اصناف شهرستان 500 کیلوگرم گوشت فاسد از رستوران های لاهیجان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه 3 واحد صنفی متخلف پلمب و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد، گفت: هفته گذشته نیز در جریان بازدید از داروخانه های شهرستان، تخلفات صنفی متعددی از داروخانه ها مشاهده شد که مراتب جهت برخورد قانونی به تعزیرات منعکس و برای یکی از داروخانه ها به دلیل عرضه داروی تاریخ گذشته پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان انقلاب و عمومی لاهیجان با اشاره به نظارت جدی جهت جلوگیری از تخلفات افزود: مراتب تخلفات موصوف به معاونت غذا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نیم تُن گوشت فاسد از رستوران های لاهیجان

کشف نیم تُن گوشت فاسد از رستوران های لاهیجان