مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-18سياسي

وحدت بین حوزه و دانشگاه با جلسات تشریفاتی میسر نمی شود


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: با برگزاری جلسات به صورت نمادین، بدون گفتمان و سخنران محور وحدت بین حوزه و دانشگاه میسر نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در همایش محوری هفته وحدت حوزه و دانشگاه در محل تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان وبلوچستان به قرائت و ترجمه حدیثی از پیامبر گرامی اسلام پرداخت و گفت: نبی گرامی اسلام بیان فرموده دو گروه از امّت من، اگر صالح شوند، امّتم صالح می شوند و اگر فاسد شوند، امّتم فاسد می شوندو آن دو گروه عالمان و حاکمان هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: علما همه دانشمندان در رشته های مختلف را شامل می شود و فرزندان جامعه اسلامی در هر عرصه علمی باید تلاش کرده و از هم پیشی بگیرند تا نسل جدیدی از عالمان فرهیخته را تربیت کنند.

آیت الله محامی بیان داشت: ائمه دین همواره به آموزش و تحصیل علم تاکید داشته اند و جامعه اسلامی باید در همه علوم سرآمد باشد و هر علمی که برای پیشرفت جامعه اسلامی موثر باشد تحصیل آن واجب است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات سالیانه آن هم به صورت نمادین، بدون گفتمان و سخنران محور به نوعی عرصه تبلیغی یک جانبه است و با این گونه برنامه ها وحدت بین حوزه و دانشگاه میسر نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت بین حوزه و دانشگاه با جلسات تشریفاتی میسر نمی شود

وحدت بین حوزه و دانشگاه با جلسات تشریفاتی میسر نمی شود