مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-18بين الملل

همکاری بی سابقه امنیتی مغرب و رژیم صهیونیستی علیه الجزائر


یک هفته نامه فرانسوی از همکاری بی سابقه امنیتی بین رژیم صهیونیستی و مغرب برای مقابله با آنچه چالش های الجزائر خواند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت کمتر از یک سال از امضای توافق سازش بین رژیم صهیونیستی و مغرب، همکاری امنیتی دو طرف به طرز بی سابقه ای افزایش یافته است.

هفته نامه فرانسوی لو پوینت نوشت که طی یازده ماه گذشته اسراییل روابط مستحکم تری با مغرب در مقایسه با دیگر کشورهای عربی، برقرار کرده است.

این هفته نامه فرانسوی در گزارشی تحت عنوان ائتلاف نظامی بین اسراییل و مغرب شکل می گیرد نوشت که پس از گذشت یک سال از عادی سازی روابط بین مغرب و رژیم صهیونیستی، دو طرف همکاری بی سابقه امنیتی برای مقابله با چالش های الجزائر آغاز کرده اند.

بنابراین گزارش، پس از گذشت کمتر از یک سال از امضای توافقنامه سازش بین اسراییل و مغرب، بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم در تاریخ 24 نوامبر به رباط پایتخت مغرب سفر کرد و این نخستین سفر رسمی وزیر جنگ اسراییل به یک کشور عربی بود.

به نوشته روزنامه سفر تاریخی خواند، امکان رسمی شدن همکاری امنیتی دو طرف را فراهم کرد و گانتز و عبداللطیف لودیی همتای مغربی او یادداشت تفاهم امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بی سابقه امنیتی مغرب و رژیم صهیونیستی علیه الجزائر

همکاری بی سابقه امنیتی مغرب و رژیم صهیونیستی علیه الجزائر