مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-18پزشكي

تجهیز آزمایشگاه ها برای کاربردی کردن علوم پایه در گروه علوم پزشکی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اهمیت رشته های علوم پایه از تجهیز آزمایشگاه های این دانشگاه برای کاربردی کردن علوم پایه خبر داد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در نشست هم اندیشی با اساتید علوم پایه دانشکده پزشکیدانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه چیزی به اندازه علم دینامیک نیست؛ گفت: بنابراین ما باید بتوانیم هنر داشته باشیم که خودمان را با امکاناتی که داریم، تطبیق دهیم قطعاً باید امکانات را هم به درستی بشناسیم.

وی افزود: بین علوم پایه و آن چیزی که در دنیا است و آن چیزی که ما داریم سخن زیادی وجود دارد و شکی هم وجود ندارد که باید آن را به جریان انداخت؛ این فرآیند نیازمند مداخله و دقت است که صاحبان اهل علم و درایت باید به ما پیشنهاد دهند.

قناعتی از تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: برای کاربردی کردن علوم پایه حتما هزینه می کنیم و قول می دهم 5 میلیارد تومان از طرف اختیارات رییس دانشگاه و 5 میلیارد تومان از طرف رییس دانشکده پزشکی در خدمت بروز رسانی آزمایشگاه ها قرار گیرد تا پروژه ها تکمیل و آماده شود.

وی افزود: هیچ آزمایشگاهی در دانشگاه حق برون سپاری ندارد مگر اینکه علوم پایه بگوید که من استاد و کادر لازم را ندارم چرا که حتما باید از اساتید علوم پایه در آزمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز آزمایشگاه ها برای کاربردی کردن علوم پایه در گروه علوم پزشکی

تجهیز آزمایشگاه ها برای کاربردی کردن علوم پایه در گروه علوم پزشکی