مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-18سياسي

آزمون نظری دهمین دوره ارزیابی و گواهی تخصصی به قاریان برگزار شد


آزمون نظری دهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم که سومین و آخرین مرحله آزمون های این دوره بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزمون نظری دهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم که سومین و آخرین مرحله آزمون های این دوره بود، با حضور 115 نفر از قاریان و مدرسان برگزار شد.

به منظور رفاه حال شرکت کنندگان و به حداقل رساندن حضور ایشان در برنامه ها و پس از فراهم آوردن زیرساخت های فنی لازم، آزمون مذکور به صورت مجازی برگزار شد.

اجرای موفق این آزمون به روش مجازی علی رغم گستردگی و تعدد دروس و سرفصل های آزمونی و همچنین تعداد بالای سوالات که با حضور 84 قاری و 31 مدرس همراه بود؛ نویدبخش استفاده بهینه و بیشتر از ظرفیت ابزار مجازی در دوره های آتی ارزیابی خواهد بود.

گفتنی است، در میان شرکت کنندگان این مرحله، قاریان و مدرسان شناخته شده ای همچون حامد ولیزاده، امید حسینی نژاد، سیدجاسم موسوی، مجتبی مینوتن، علی خشنود و داود لاچینانی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، برگزاری این مرحله به منظور ارزیابی معلومات نظری و علمی قاریان و مدرسان در حوزه های مختلف از جمله صوت، لحن، تجوید، وقف و ابتدا، قرائات، علوم قرآنی، مفردات، درک معنای آیات و… پیش بینی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون نظری دهمین دوره ارزیابی و گواهی تخصصی به قاریان برگزار شد

آزمون نظری دهمین دوره ارزیابی و گواهی تخصصی به قاریان برگزار شد