مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-18سياسي

خیران در شب یلدا خانواده های نیازمند را دریابند


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آمادگی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان برای جمع آوری کمک های خیران در آستانه شب یلدا برای کمک به محرومان خبر داد و از خیران نیکوکار و مردم نوع دوست استان خواست در شب یلدا خانواده های نیازمند را دریابند.

- یحیی صادقی بابیان اینکه مردم نوع دوست استان کرمان در مناسبت های مختلف چه شادی و چه حزن و اندوه، نگاهشان به محرومان ویژه است، گفت: مردم نوع دوست و خیران می توانند با کمک های نقدی و غیر نقدی قدمی در شاد کردن دل همنوعان خود در شب یلدا بردارند.

وی ادامه داد: در ایام شب یلدا که هم زمان با ایام فاطمیه است و هم در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، قطعاً مردم نگاه خاصی به محرومان خواهند داشت.

صادقی ادامه داد: انتظار داریم اگر شادی هست با رعایت همه اصول همه باهم تقسیم کنیم؛ گاهی اوقات هزینه های زیادی که می شود ترویج تجمل گرایی را به دنبال دارد که می تواند آسیب رسان باشد که با هدایت هزینه های اضافی به سمت خانواده های محروم می توان بخشی از مشکلات آن ها را برطرف کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به راه های مشارکت خیران در جمع آوری کمک به نیازمندان در شب یلدا اشاره کرد و افزود: خیران و مردم نوع دوست استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران در شب یلدا خانواده های نیازمند را دریابند

خیران در شب یلدا خانواده های نیازمند را دریابند