مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-18سياسي

پلمب 60 واحد صنفی متخلف در تربت حیدریه


از ابتداء امسال تا کنون طی بازدیدهای مستمر تیم های نظارت بر پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی، 60 واحد متخلف که نکات بهداشتی را رعایت نکردند، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت حیدریه گفت: از ابتداء امسال تا کنون طی بازدیدهای مستمر تیم های نظارت بر پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی، 60 واحد متخلف که نکات بهداشتی را رعایت نکردند، پلمب شدند.

حسین شرافتی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در این بازه زمانی 28 هزار و 513 مورد بازدید نظارتی از واحدهای صنفی سطح شهرستان انجام شده که تا کنون 155 مورد با تخلف به مراجع قضایی معرفی و 60 واحد متخلف نیز پلمب شده است.

وی با اشاره به هوشمندسازی طرح محدودیت های کرونا افزود: برای سهولت کار شهروندان سامانه 190 به صورت شبانه روزی مشکلات و اعتراضات شهروندان را ثبت کرده و توسط مسئولان مربوطه در کوتاه ترین زمان پیگیری می شود.

شرافتی راد بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت کرونا در حال حاضر مطلوب است؛ اما این موضوع بدین منظور نیست که نکات بهداشتی رعایت نشود و مردم بدون ماسک تردد داشته باشند، برای ثبات این وضعیت نیاز است پروتکل ها با جدیت بیشتر رعایت شود.

بیش از 74 درصد شهروندان دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند فرماندار تربت حیدریه در ادامه سخنان خود توضیح داد: از ابتداء طرح واکسیناسیون تاکنون 261 هزار و 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 60 واحد صنفی متخلف در تربت حیدریه

پلمب 60 واحد صنفی متخلف در تربت حیدریه