مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-18بين الملل

ارتش یمن بر مواضع جدیدی در مجاورت مرز عربستان مسلط شد


منابع خبری گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن توانسته اند با شکست نیروهای ائتلاف سعودی، مواضع جدیدی را در شمال شرق یمن تحت کنترل خود درآورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته های مردمی در یمن در این خصوص گزارش داد که نیروهای صنعاء مناطق جنوبی و شرقی الیتمه مرکز شهرستان خب الشعف از توابع استان الجوف را تحت کنترل خود درآورده اند.

این عملیات پس از آن انجام شده است که منابع یمنی خبر دادند ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه جیزان (جنوب عربستان سعودی) پیشروی داشته اند؛ عملیاتی که در پی آن، یکی از نیروهای ائتلاف سعودی از پای درآمد و 30 مزدور سودانی دیگر مجروح شدند.

این در حالی است که المیادین هفته گذشته نیز خبر داده بود که ارتش صنعاء توانسته مواضعی را در کوه های قشعان و وادی سلبه در استان الجوف یمن تحت کنترل خود در بیاورد.

ارتش یمن در شرایطی بر مواضع مذکور تسلط پیدا کرده است که طی هفته های گذشته، میان این نیروها و نیروهای دولت مستعفی یمن درگیری های شدیدی در اطراف شهر مأرب (مرکز یمن) آغاز شده است.

نبرد آزادسازی استان مهم مأرب در شرق استان صنعاء از سال گذشته میلادی آغاز شده و بیشتر مناطق و شهرهای آن تحت کنترل نیروهای صنعاء در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یمن بر مواضع جدیدی در مجاورت مرز عربستان مسلط شد

ارتش یمن بر مواضع جدیدی در مجاورت مرز عربستان مسلط شد