مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-18سياسي

2550 پرستار در آستانه خروج از کشور


نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مجلس شورای اسلامی گفت: دو هزار و 550 پرستار و کادر درمانی در آستانه خروج از کشور هستند.

- سید محمد پاکمهر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه به خاطر مشکلات متعدد و ناعدالتی هایی که در حوزه درمانی کشور وجود دارد حدود دو هزار و 550 پرستار و کادر درمانی همانند اتاق عمل، هوشبر و.

قصد دارند از کشور خارج شوند.

وی افزود: این آمار براساس بررسی های انجام شده احصا و مشخص شد این تعداد از کادر درمانی در کشور درخواست مجوزهای فنی لازم برای فعالیت در رشته خود در خارج از کشور را داده اند و بدین وسیله درحال فراهم کردن مقدمات لازم هستند.

وی با بیان اینکه نیمی از این تعداد مربوط به درخواست های سال گذشته است، گفت: مشکل کشور ما در حوزه درمان این است که برای حفظ و نگهداری آن ها به درستی اقدام نکرده ایم.

پاکمهر با اشاره به اینکه باید درکنار آموزش و تربیت کادر درمان به فکر ماندگاری آن ها نیز باشیم، ادامه داد: سالانه 200 الی 400 میلیون تومان برای هر یک از دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی هزینه می شود اما شاهد این هستیم که متاسفانه برخی از آن ها در گردونه درمان کشور حاضر نمی شوند.

وی تاکید کرد: اگر حقوق دریافتی این افراد در مراکز درمانی کشور را با سایر کشورها حتی در حاشیه خلیج فارس مقایسه کنیم متوجه می شویم که اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2550 پرستار در آستانه خروج از کشور

2550 پرستار در آستانه خروج از کشور