مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-18فرهنگي

توضیحات تکمیلی درباره شرایط اعطای یارانه مطبوعات


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، اطلاعیه ی اخیر معاونت مطبوعاتی مبنی بر الزام رسانه ها برای دریافت کد کارگاهی را در راستای اجرای ماده (46) قانون مطبوعات و به منظور حمایت از خبرنگاران و دیگر فعالان رسانه ای عنوان کرد.

- مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، اطلاعیه ی اخیر معاونت مطبوعاتی مبنی بر الزام رسانه ها برای دریافت کد کارگاهی را در راستای اجرای ماده (46) قانون مطبوعات و به منظور حمایت از خبرنگاران و دیگر فعالان رسانه ای عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت معانت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، ایمان شمسایی ـ مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ با اشاره به اقدام معاونت مطبوعاتی برای ساماندهی وضعیت رسانه ها گفت: بر اساس ماده 46 قانون مطبوعات مصوب مجلس شورای اسلامی صاحب امتیاز موظف است خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه اش را بیمه کند تا اگر به هر دلیلی رسانه تعطیل شد خبرنگاران بتوانند از حقوق قانونی خود بهره مند شوند.

وی افزود: همچنین در ماده 31 آیین نامه اجرایی مصوب سال 95 هیئت دولت که الزام قانونی دارد گفته شده اگر رسانه ای همکاران خود را بیمه نکند مشمول حمایت های مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات تکمیلی درباره شرایط اعطای یارانه مطبوعات

توضیحات تکمیلی درباره شرایط اعطای یارانه مطبوعات