مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-18دانش

گزارش ایسنا از کرسی آزاداندیشی فضای مجازی، فرصت یا تهدید در بندرعباس


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: فضای مجازی مفهومی است که تقریبا نزدیک به 40 سال در فرهنگ و ادبیات عمومی، اختصاصی و به ویژه از دهه 90 به بعد در ادبیات عامه مردم مطرح شده است.

- گزارش ایسنا از کرسی آزاداندیشی" فضای مجازی، فرصت یا تهدید" در بندرعباس ایسنا/هرمزگان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: فضای مجازی مفهومی است که تقریبا نزدیک به 40 سال در فرهنگ و ادبیات عمومی، اختصاصی و به ویژه از دهه 90 به بعد در ادبیات عامه مردم مطرح شده است.

دکتر سیدرضا هاشمی زاده در کرسی آزاد اندیشی با موضوع فضای مجازی، فرصت یا تهدید؟ که در جهاددانشگاهی واحدبندرعباس با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان استان برگزارشد، عنوان کرد: این فضا امروزه برای مردم کاملا شناخته شده است، فضای مجازی مفهومی است که نمی توانیم به درستی آن را تعریف کنیم در عین حال همه جا است بدون آن که قابل لمس باشد.

معادل های مختلفی از فضای مجازی در زبان انگلیسی داریم که تمام این معادل ها اشاره به فضایی دارند که در حقیقت فضانبوده و دارای ذاتی متضاد و متناقض می باشد.

وی باطرح سوال فضای مجازی، چگونه فضایی است؟ بیان کرد: برای پاسخ دادن به این سوال باید به چند دهه قبل بازگردیم یعنی بعد از جنگ جهانی دوم که با شکل گیری، رشد و نمو و پاگیری تمام فناوری های نسل اول در قرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از کرسی آزاداندیشی فضای مجازی، فرصت یا تهدید در بندرعباس

گزارش ایسنا از کرسی آزاداندیشی فضای مجازی، فرصت یا تهدید در بندرعباس