مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-18اجتماعي

فرزندان مادران زندانی صاحب شناسنامه شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، علی رستمی روز شنبه در بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: - مدیرکل زندان های استان تهران گفت: برای نخستین بار در کشور، مددکاران زندان توانستند برای کودکانی که همراه مادران زندانی نگهداری می شوند، شناسنامه تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، علی رستمی روز شنبه در بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: یکی از دغدغه های مسئولان ندامتگاه زنان حضور کودکان زیر دو سال است که همراه مادر نگهداری می شوند.

وی ادامه داد: تلاش بر این است این کودکان در بند جداگانه با امکانات مناسب، بهره مندی از مهد کودک و فضای باز کنار مادران نگهداری شوند و از آسیب های زندان به دور باشند.

رستمی افزود: حتی غذای مادران و کودکان بسته به نیازشان متفاوت از برنامه غذایی دیگران است و شیر، میوه و سبزیجات نیز در این برنامه وجود دارد.

مدیرکل زندان های استان تهران گفت: کودکان زیر دو سال می توانند به، ولی قانونی سپرده شوند، ولی به استفاده از شیر مادر این حق به زندانی داده شده تا فرزندش کنارش باشد، اما تا پنج سالگی هم در صورت درخواست خودش می تواند از فرزندش نگهداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان مادران زندانی صاحب شناسنامه شدند

فرزندان مادران زندانی صاحب شناسنامه شدند