مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-18سياسي

راهکارهای گسترش فضای تعامل، تضارب آرا و هم اندیشی در استان آذربایجان شرقی


کرسی آزاداندیشی اساتید و دانشجویان با عنوان «راهکارهای گسترش فضای تعامل، تضارب آرا و هم اندیشی» با همکاری مرکز ملی گفت وگو، مناظره و آزاداندیشی دانشجویان ایران و معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان در قالب «طرح حکمت» در دانشگاه تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کرسی آزاداندیشی اساتید و دانشجویان با عنوان راهکارهای گسترش فضای تعامل، تضارب آرا و هم اندیشی با همکاری مرکز ملی گفت وگو، مناظره و آزاداندیشی دانشجویان ایران و معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان در قالب طرح حکمت در دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام دکتر علیزاده، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز، دکتر سید علی فارغ، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و دکتر صادق ملکی آوارسین، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

حجت الاسلام سعید علیزاده عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز در ابتدای این جلسه با بیان اینکه باید قبول کرد که بحث کرسی های آزاداندیشی تاکنون زمین مانده و حقش ادا نشده است، گفت: البته به صورت شکلی و مبتنی بر آیین نامه های ابلاغی به دانشگاه ها کارهایی انجام شده است و باید از اساتیدی که پیشتاز این بحث بودند بدون این که الگویی داشته باشند، تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای گسترش فضای تعامل، تضارب آرا و هم اندیشی در استان آذربایجان شرقی

راهکارهای گسترش فضای تعامل، تضارب آرا و هم اندیشی در استان آذربایجان شرقی