مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-18اجتماعي

آغاز بارش برف در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: درحال حاضر در منطقه کوهرنگ، گردنه های بروجن، ناغان و گردنه های لردگان بارش برف وجود دارد همچنین انتظار بارش برف در شهرکرد نیز وجود دارد مخصوصا پیش بینی می شود اواخر وقت دوشنبه و صبح .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: درحال حاضر در منطقه کوهرنگ، گردنه های بروجن، ناغان و گردنه های لردگان بارش برف وجود دارد همچنین انتظار بارش برف در شهرکرد نیز وجود دارد مخصوصا پیش بینی می شود اواخر وقت دوشنبه و صبح سه شنبه بارش ها در شهرکرد به شکل برف باشد.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری در هفته جاری، اظهار کرد: درحال حاضر در منطقه کوهرنگ، گردنه های بروجن، ناغان و گردنه های لردگان بارش برف وجود دارد، اما در سایر مناطق بارش ها به صورت باران است در شهرکرد نیز بارش پراکنده باران در حال وقوع است.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش بینی می شود امروز بارش ها در سطح استان و به ویژه در مناطق کوهرنگ، اردل، لردگان، کیار و خانمیرزا از شدت خوبی برخوردار باشند، همچنین تا این لحظه بیشترین میزان بارش ها 16 میلی متر در دوآب صمصامی گزارش شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش برف در چهارمحال و بختیاری

آغاز بارش برف در چهارمحال و بختیاری