مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-18اقتصادي

70 درصد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز زنان سرپرست خانوار هستند


مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: از 29 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد البرز 21 هزار خانواده شامل زنان سرپرست خانوار است که معادل جمعیت 70 درصدی است؛ - ایسنا/البرز مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: از 29 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد البرز 21 هزار خانواده شامل زنان سرپرست خانوار است که معادل جمعیت 70 درصدی است؛ اگرچه آمار واقعی زنان سرپرست خانوار در جامعه بیشتر از این میزان است.

سمیه وادی خیل در گفت و گو با ایسنا با اشاره به خدمات متنوعی که به این خانواده ها ارائه می شود، تصریح کرد: در کنار مستمری، بسته های حمایتی، بسته های مشارکتی، تسهیلات خوداشتغالی با بهره چهار درصد، کمک هزینه ازدواج و جهیزیه و طرح های مختلف اشتغالی برای هدایت این افراد به سمت درآمد پایدار صورت می گیرد.

وی جلوگیری از بسیاری از پیامدهای ضعف معیشت زنان سرپرست خانوار را مهم عنوان کرد و گفت: خدمات فرهنگی و مشاوره ای نیز برای این افراد و فرزندانشان انجام می شود تا از لحاظ فرهنگی نیز به ارتقا آنها کمک شود.

باید باور توانمندسازی را در خانواده ها رشد دهیم تا به مرور از کمیته امداد جدا شوند و تبدیل به کارآفرین و فرد تاثیرگذار در جامعه بشوند که نمونه هایی از این دست هم داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز زنان سرپرست خانوار هستند

70 درصد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز زنان سرپرست خانوار هستند