مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-18اجتماعي

حمایت از 41 هزار زن سرپرست خانواده توسط کمیته امداد گلستان


41 هزار و 500 زن سرپرست خانواده زیر پوشش این نهاد قرار دارد و از خدمات آن بهره مند می شوند.

- اظهار کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمند سازی خانواده ها با حفظ کرامت آنهاست و در همین خصوص خدمات مختلفی مانند مشاوره شغلی، آموزش و ارائه تهسلات قرض الحسنه اشتغال را برای مددجویان انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گروه تحت حمایت این نهاد خانواده های بدون سرپرست هستند، تصریح کرد: در حال حاضر 41 هزار و 500 زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارد که از این تعداد 28 هزار نفر فوت سرپرست، 9 هزار خانوار مطلقه و سایر موارد را تشکیل می دهند.

بابایی با اشاره به اینکه پرداخت مستمری بصورت ماهانه برای این افراد انجام می شود، ادامه داد: این مستمری برای خانواده های یک نفره 350 هزار تومان و به نسبت افراد اضافه خواهد شد و تا خانواده های پنج نفره هم یک میلیون و 100 هزار تومان پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد گلستان یادآور شد: همچنین برای این خانواده ها خدمات فرهنگی، مسکن، اجاره مسکن، فعالیت دانش آموزش و دانشجویی، اعطای لوازم ضروری متناسب با نیاز خانواده ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای زنان سرپرست خانواده در حوزه اشتغال در سال گذشته دو هزار و 200 شغل و در 6 ماهه سال جاری نیزهزار و 365 خانواده مشاوره شغلی و ارائه تسهیلات اشتغال دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 41 هزار زن سرپرست خانواده توسط کمیته امداد گلستان

حمایت از 41 هزار زن سرپرست خانواده توسط کمیته امداد گلستان