مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-18بين الملل

هشدار آلمان نسبت به موج عظیم اومیکرون


کارل لوترباخ وزیر بهداشت آلمان نسبت به موج پنجم گسترده ویروس کرونا در کشور که با سویه اومیکرون همراه است، هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از شبکه دویچه وله، لوترباخ در یک کنفرانس مطبوعاتی در هانوفر گفت: ما باید برای چالشی که هنوز به این شکل نداشته ایم، آماده شویم.

با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال، لوترباخ از کسانی که در این تعطیلات سفر می کنند درخواست کرد، مکررا آزمایش کرونا بدهند.

آلمان به دنبال تعداد بالای موارد مبتلایان، محدودیت های بهداشتی را مجدداً اعمال و افراد واکسینه نشده را از رستوران ها و تجارت غیر ضروری منع کرده است.

دولت آلمان همچنین سفارش اولیه 80 میلیون دز واکسن اختصاصی اومیکرون را که توسط شرکت فایزر در حال توسعه است، درخواست کرده است.

آلمان همچنین کشورهای همسایه از جمله فرانسه، دانمارک و نیز آندورا، لبنان و نروژ را به عنوان مناطق پرخطر به ثبت رسانده است.

این طبقه بندی به این معنی است که افرادی که واکسینه نشده اند یا به تازگی از ابتلای به کرونا بهبود نیافته اند باید حداقل مدت پنج روز قرنطینه شوند.

با شیوع اومیکرون در اروپا، وزارت بهداشت اتریش نیز اعلام کرد که قوانین ورود به این کشور را تشدید می کند بطوریکه از روز دوشنبه فقط افرادی که اثبات کنند سه بار واکسن کرونا را دریافت کرده اند ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آلمان نسبت به موج عظیم اومیکرون

هشدار آلمان نسبت به موج عظیم اومیکرون