مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-17سياسي

مشکل آب یزد 40 ساله است/ حوزه های یزد حامی رییس جمهور


نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکل آب یزد 40 ساله است و شهید صدوقی از 40سال پیش به دنبال انتقال آب به یزد بودند و امیدواریم رییس جمهور بتوانند در این زمینه اقدام عاجل کنند.

- ، آیت الله ابوالقاسم وافی عصر جمعه در جلسه دیدار رییس جمهور با اقشار مختلف مردم استان یزد با بیان اینکه قرآن کریم دستورات بسیاری دارد که بسیاری از ما از کنار این دستورات عادی عبور می کنیم، اظهار داشت: عده ای اهل نماز و روزه هستند اما در دستورات اجتماعی، سیاسی کاهل هستند و از کنار آن عادی عبور می کنند.

وی افزود: دستورات دعوت به وحدت، اخلاق، حفظ به کرامت دیگران، کمک به دیگران از جانب خداوند متعال صادر شده اما به آن بی توجه هستیم و یا ساده از کنار آن عبور می کنیم اما اصولاً اگر بنا را بر این بگذاریم که نسبت به اوامر قرآن کریم و معارف اهل بیت که همراه با قرآن است به طور جدی برخورد کنیم، بسیاری از این مشکلات حل می شود.

وافی در مورد نظام اسلامی و مسئولان خدمتگزار به نظام نیز بیان کرد: نظام اسلامی و ولایت فقیه و تشکیلاتی که از برکت رهبری های بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا به دست ما رسیده، هیچگاه حق نداریم از آن بهره برداری کنیم زیرا این جزو نعمت های الهی است زیرا این خداست که این نعمات بزرگ را به ما عنایت کرده و باید نسبت به آن شاکر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب یزد 40 ساله است/ حوزه های یزد حامی رییس جمهور

مشکل آب یزد 40 ساله است/ حوزه های یزد حامی رییس جمهور