مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-17سياسي

صنایع نساجی احیا شوند/ اقامه نماز باران در بخش مرکزی یزد


امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر نیاز استان یزد به صنایع پاک و کم آبخواه گفت: صنایع نساجی یزد باید احیا شوند و رییس جمهور نیز در سفر خود به این موضوع توجه نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی است که به دعای و نماز باران بپردازیم زیرا کشور ما با کمبود آب مواجه است.

وی بیان کرد: مناسب است که در مناطق مختلف نماز باران خوانده شود و دوشنبه هفته آینده بعد از اینکه مردم مقدمات نماز باران را فراهم کردند، دو رکعت نماز باران در صحرای محمدآباد خواند خواهد شد.

مدرسی تاکید کرد: این حرکت به این معنا نیست که اگر دعا کردیم حتما باید باران بیاید البته ما می دانیم که خدای متعال دعوت ها را اجابت می کند و خود فرموده است که دعا کنیم پس وظیفه به عبادت و دعا داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اهل سنت واقعی کسانی هستند که به اهل بیت(ع) محبت دارند و وجه مشترک همه فرقه های اسلامی بعد از توحید، نبوت و معاد، محبت به اهل بیت (ع) است.

قدردانی از علمای اهل سنت مدرسی از موضع گیری بهنگام علمای اهل سنت در مقابل این سخنان و حرف های ناشایستی که زده شده، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع نساجی احیا شوند/ اقامه نماز باران در بخش مرکزی یزد

صنایع نساجی احیا شوند/ اقامه نماز باران در بخش مرکزی یزد