مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-17ورزشي

مسابقه دوی خیابانی در شیراز برگزار شد


شیراز _ به همت هیأت دوومیدانی استان فارس، مسابقه دوی خیابانی با شرکت حدود 1000 دونده از سراسر کشور، صبح جمعه به میزبانی شیراز برگزار شد.

- روح الله نجمی رییس هیأت دوومیدانی استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان داشت: رقابت های دو خیابانی شیراز گرامیداشت شهدای سلامت با شرکت 980 دونده در تمامی رده های سنی از استان فارس و سراسر کشور و همچنین سه ورزشکار خارجی در مسیری 8 کیلومتری از بلوار شهید چمران شیراز تا مقابل ارگ کریم خان زند برگزار شد که در پایان محمدجواد صیادی دونده باسابقه استان فارس به مقام نخست رسید و حسن عابدی و حسین نیرومند همگی از استان فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

نجمی در ادامه افزود: باهدف شناسایی استعدادهای برتر، یک رتبه بندی مجزا هم برای نوجوانان داشتیم که 20 نفر اول این رده سنی شناسایی می شوند و هدف ما از برپایی این رقابت خیابانی، آشنایی بیشتر مردم با ورزش دوومیدانی است.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز که در خط پایان این رقابت در جمع ورزشکاران حضور یافت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع ورزشکاران هستم و لازم می دانم از مدیر کل ورزش و جوانان فارس و همچنین امیر رضایی فرمانده ارشد آجا بابت همکاری در برگزاری این مسابقه تشکر کنم و قطعاً یکی از بهترین راه ها برای ایجاد نشاط اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه دوی خیابانی در شیراز برگزار شد

مسابقه دوی خیابانی در شیراز برگزار شد